کدوم بیشتر حال میده؟؟؟

1- دادن ادامس اکالیبتوس به بچه های زیر5 سالـــــ 

2- وقتی دو نفر تو خیابون دست تو دست هم دارن از وسطشون رد بشی 

3- وقتی یکی داره "پول" میشماره شروع کنیـــ به گفتن اعداد مختلف تا طرف قاطیــــ کنه 

4- توجمع هندزفری بذاری ولی موزیک پلی {نکنیو} به حرف بقیه گوش کنی که راجع به تو چی میگن{؟؟؟}

زنگ زدم "مدرسان شریف" گفت بله بفرمایید گفتم

"مدرسان شریف" گفت بله درسته امرتونو بگید"..."

گفتم "مدرسان شریف" گفت مسخره کردین؟؟

گفتم "مدرسان شریف" گفت دیگه مزاحم نشید//////

گفتم "مدرسان شریف"

حقشونه کصاااافطاایکم بفهمن ماچی میکشیم

یه دوس پسرم نداریمـــــ"ــــــ

بشینیمــــ نگاش کنیمـــ

اونم بگه نگاهـــــ داااااره؟؟؟؟؟؟؟؟

ماهم بگیمـــ دیدن خر صفا دارهـــ آیکن علامت سوال,آیکن علامت تعجب,شکلک علامت تعجب,شکلک علامت سوال,آیکن علامت ها,آیکن علائم نوشتاری,آیکن های متحرک,آیکن های متنی,شکلک برای وبلاگ,شکلک برای پست ها,شکلک های فانتزی,شکلک دخترانه,شکلک صورتی,آیکن صورتی,آیکن های صورتی,دانلود آیکن

.

.

دخترااا{....}

یکی پرچمو بگیره بالا من فرار کنم

من یکـ دخترمــ " " "

وقتےخسته امـ {{}}{{}}

وقتےکلافه امـ::::::

وقتےدل تنگمـ//////

بشقابـ هارانمےشکنمـ

شیشه هارانمےشکنمـ

غرورتـ رانمےشکنمـ

دلتـ رانمےشکنمـ

دراین خستگےهـا

زورمـ به تنها چیزےکه مےرسد،این بغض لعنتےستــ

میگن تو بهشـــ ـــ ــت هر وقت دانشجویی بخواد ورزش کنه{...}

به جای کیسه بوکس

استاد رو از سقف براش وصل میکنن

من که تصمیم گرفتم برم بهشت}}}}}{{{{{

  تا حالا به این گردش روزگار توجه کردی{{؟}}}

سوسک "از" موش میترسه!  موش "از" گربه! گربه "از" سگ

! سگ "از" مرد!

 

 مرد "از" زن!  زن "از" سوسکآیکن علامت سوال,آیکن علامت تعجب,شکلک علامت تعجب,شکلک علامت سوال,آیکن علامت ها,آیکن علائم نوشتاری,آیکن های متحرک,آیکن های متنی,شکلک برای وبلاگ,شکلک برای پست ها,شکلک های فانتزی,شکلک دخترانه,شکلک صورتی,آیکن صورتی,آیکن های صورتی,دانلود آیکنخخخخخخخخ

تووووووووووو این دنیا همه میخوان خاص باشن...

پس تو عادی باش تا خاص ترین بنظر بیای...

 



نظرات شما عزیزان:

parnia
ساعت14:25---30 شهريور 1393


Ava
ساعت13:46---18 شهريور 1393
خيلي جالب بود دخملم حال كردم شديد

morvarid
ساعت20:58---17 شهريور 1393
عالیییییییییییییی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: